Μια σημαντική στρατηγική για την ενίσχυση της δέσμευσης των υπαλλήλων και την ενοποίηση των ομάδων είναι να τους περιλάβετε στο εταιρικό σήμα. Το να κάνετε βήματα για να γίνουν οι υπάλληλοι σας πρεσβευτές του εταιρικού σήματος έχει μοναδικό αντίκτυπο στη διατήρηση των υπαλλήλων και στην αξία του σήματος. Οι υπάλληλοι θεωρούνται από τους πελάτες μια αξιόπιστη πηγή πληροφοριών. Επομένως, φέρνουν την αυθεντικότητα στο εταιρικό σήμα βοηθώντας να δημιουργηθούν συναισθηματικές σχέσεις με τους ανθρώπους που αλληλεπιδρούν με αυτό.
Το εταιρικό σήμα θα έπρεπε να είναι εγγενές κομμάτι της κουλτούρας της εταιρείας και των δηλώσεων αξιών. Οι υπάλληλοι πρέπει να κατανοούν το σήμα και να ξέρουν πως να επικοινωνούν και να ενεργούν αποδοτικά και με ακρίβεια με αυτό. Αυτό απαιτεί εκπαίδευση στη στρατηγική σήματος της εταιρείας και μέχρι κάποιο βαθμό την ευκαιρία σε όλο το προσωπικό να έχει λόγο στην ανάπτυξη του. Αυτό απαιτεί εμπιστοσύνη, συμμετοχή και συνεργασία μεταξύ των τμημάτων.
Τα αφεντικά επιβάλλεται να κάνουν τους υπαλλήλους πρεσβευτές του εταιρικού σήματος. Όπως και με την κουλτούρα της εταιρείας, τα αφεντικά πρέπει να ζουν και να αναπνέουν για το σήμα, συνεχώς και με σαφήνεια. Εκπαιδευτικά προγράμματα για τους διευθυντές που επικεντρώνονται στο σήμα είναι χρήσιμα για την ανάπτυξη στρατηγικών με σκοπό την ανάπτυξη στόχων σχετικών με το σήμα μέσα στην ομάδα τους.
Υπάρχουν αρκετά προγράμματα ανάπτυξης ομαδικού πνεύματος της Catalyst Global, εξορμήσεις προσωπικού, εκπαιδευτικά και με κοινούς στόχους προγράμματα που μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της συμμετοχής των υπαλλήλων και την απόκτηση γνώσεων σχετικές με το σήμα και τη στρατηγική σήματος. Δείτε εδώ μια συλλογή των πιο δημοφιλών προγραμμάτων της Catalyst που λαμβάνουν υπόψη την επίγνωση του εταιρικού σήματος.
Δείτε αυτή τη συλλογή με αντίστοιχα δημοφιλή προγράμματα.
Δεν μπορείτε να αποφασίσετε; Ψάχνετε κάτι διαφορετικό;