Η προσοχή του ακροατηρίου στα συνέδρια είναι απαραίτητη για την επιτυχία τους. Έρευνες δείχνουν ότι ο μέσος όρος συγκέντρωσης ενός ενήλικα είναι μόνο 10 λεπτά. Είναι επομένως απαραίτητο για τους ομιλητές του συνεδρίου να προσαρμόζουν τον τρόπο που παραδίδουν ένα μήνυμα και το περιεχόμενο τους τακτικά σε όλη τους την παρουσίαση για να διατηρήσουν τη δέσμευση και την προσοχή του ακροατηρίου.
Οι δραστηριότητες τόνωσης ή τα "Τονωτικά" μεταξύ των παρουσιάσεων πρέπει να θεωρούνται ένα απαραίτητο εργαλείο δέσμευσης, απαραίτητο για το ROI. Τα τονωτικά συνεδρίου πρέπει να αποτελούν μέρος μιας εσκεμμένης στρατηγικής για τη δημιουργία μιας διαδραστικής αφήγησης με τους συμμετέχοντες για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Ένα τονωτικό την κατάλληλη στιγμή θα επικεντρώσει την προσοχή, θα βοηθήσει στην εμπέδωση των γνώσεων του συνεδρίου και θα αυξήσει τη διατήρηση των γνώσεων. Τα τονωτικά έχουν διάφορες μορφές. Από μουσικές και ρυθμικές δραστηριότητες μέχρι διασκεδαστικές δραστηριότητες δικτύωσης και ενεργά προγράμματα ευεξίας. Τονωτικά βασισμένα στην τεχνολογία, όπως το Go Engage και το Shake It! έχουν το επιπλέον πλεονέκτημα της άμεσης ποσοτικής αναλυτικής ανατροφοδότησης.
Δείτε αυτή τη συλλογή με αντίστοιχα δημοφιλή προγράμματα.
Δεν μπορείτε να αποφασίσετε; Ψάχνετε κάτι διαφορετικό;