Η Nestle South Africa ξεκίνησε μια μοναδική σειρά δημητριακών για βρέφη. Τα θρεπτικά γεύματα Nestum & Cerelac παρέχονται σε φακελάκια μιας χρήσης και είχαν πολλά μοναδικά εμπορικά χαρακτηριστικά. Ο πελάτης μας, η Ομάδα Διαχείρισης Προϊόντων, ήθελε να σχεδιάσουμε μια στρατηγική για ένα λανσάρισμα στο προσωπικό της εταιρείας, που αριθμούσε 500 άτομα, και η οποία θα ξέφευγε από τις παραδοσιακές παρουσιάσεις προϊόντων και τις δωρεάν διανομές από γραφείο σε γραφείο.
Σε συνεργασία με το γραφείο Ogilvy's, που αναλάμβανε τις δημόσιες σχέσεις τους, σχεδιάσαμε έναν εσωτερικό διαγωνισμό για να φτιάξουμε μια αγγελία 1 λεπτού, όπου θα τονίζονταν τα προτερήματα των προϊόντων. To Commercial Break ήταν το τέλειο μέσο. Ο πελάτης ήθελε να κερδίσει τη μέγιστη απόδοση από την επένδυσή τους, κι έτσι επινοήθηκε ένα πρόγραμμα που έτρεξε για 6 εβδομάδες. Την πρώτη εβδομάδα παρουσιάστηκε το προϊόν, στα γραφεία τους, μέσα από το κυλικείο. Εγκαταστήσαμε κάμερες, πλακέτες και αφίσες και τοποθετήσαμε ένα άτομο που θα παρουσίαζε τις ιδιότητες των προϊόντων. Το ανυποψίαστο προσωπικό περίμενε ότι θα ξεπρόβαλαν ηθοποιοί από κάπου και ότι θα ακούγονταν οδηγίες από σκηνοθέτες από στιγμή σε στιγμή. Αυτό όμως έγινε την επόμενη εβδομάδα όταν, νωρίς το πρωί, ο καθένας από τους υπαλλήλους, έλαβε ένα e-mail που τους ζητούσε να πάνε στο κυλικείο το μεσημέρι αν πίστευαν ότι είχαν κάποιο δημιουργικό ταλέντο! Εκεί, η Dream Team Catalyst, τους υποδέχτηκε, ντυμένοι με κοστούμια, «παίζοντας» μια ψεύτικη διαφήμιση βάζοντας σε ρόλους και το προσωπικό με έναν πολύ αυτοσχέδιο τρόπο.
Στην συνέχεια, καθώς έπαιρναν το μεσημεριανό τους, συζητήσαμε μαζί τους ανά ομάδες και τους εξηγήσαμε προς τι η όλη αναστάτωση αναθέτοντάς τους μια πρόκληση. Είχαν δύο εβδομάδες στην διάθεσή τους να βρουν να χωριστούν σε ομάδες με συναδέλφους τους προκειμένου να σκεφτούν και να γράψουν ένα σενάριο για ένα πρωτότυπο, ενημερωτικό και ενδιαφέρον διαφημιστικό για το Νestum & Cerelac. Η ανταπόκριση ήταν σαρωτική. Όλο το κτίριο βούιζε από ενθουσιασμό και δύο εβδομάδες μετά οι φιναλίστ είχαν ήδη επιλεχθεί. Πέντε ιδέες ομάδων θα μετατρέπονταν σε διαφημίσεις. Και οι πέντε ομάδες προσκλήθηκαν σε ένα εργαστήρι σκηνοθεσίας και είδαν από κοντά τον τεχνικό εξοπλισμό, τους δόθηκαν κάποιες οδηγίες και συμβουλές για το πώς να δημιουργήσουν διαφημίσεις που θα μπορούσαν να κερδίσουν βραβεία, ενώ γνωρίστηκαν και με τους Ειδικούς της Dream Team οι οποίοι θα τους εκπαίδευαν καθ΄ όλη την διάρκεια αυτής της εμπειρίας. Η βιντεοσκόπηση άρχισε σύντομα, και μετά από κατά μέσο όρο 4 ώρες, η κάθε ομάδα είχε ήδη γυρίσει την διαφήμισή της. Οι διαφημίσεις φορτώθηκαν στο Intranet της εταιρείας και στο YouTube. Όλα τα μέλη του προσωπικού παροτρύνθηκαν να ψηφίσουν την αγαπημένη τους διαφήμιση.
Ο νικητής ανακοινώθηκε σε μια λαμπρή τελετή, που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του πελάτη. H τεράστια προσέλευση προσωπικού στην τελετή, εξασφάλισε άφθονες ευκαιρίες στον πελάτη για να τους περάσει ακόμα περισσότερα μηνύματα για το προϊόν και την εκπαίδευση.
Ο πελάτης κατενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα. 5 υπέροχες διαφημίσεις και ένα ολόκληρο το κτίριο να μιλάει για το προϊόν τους! Μιλάμε ήδη με μαζί τους για το πώς μπορούμε να φέρουμε λίγη από την μαγεία της Catalyst, και στις επόμενες εκδηλώσεις τους. Τα λανσαρίσματα προϊόντων στη Nestle δεν θα είναι ποτέ ξανά τα ίδια!