Το πρόσφατο HR Summit που έγινε στο Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο του Χονγκ Κονγκ ήταν μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση με τον αριθμό των συμμετεχόντων να ξεπερνάει τους 2,500 την ημέρα. Η Διασπαστική Καινοτομία ήταν ένα δυναμικό θέμα. Η πρώτη εμφάνιση της πολυαναμενόμενης πρωτοπόρας εφαρμογής για την εκπαίδευση και τη δημιουργία ομαδικού πνεύματος βασισμένη στα tablet, η Peak Performance από την Catalyst Global, τράβηξε την προσοχή.
Peak Performance
Το Peak Performance είναι ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι στο οποίο οι ομάδες διαχειρίζονται τους πόρους και ελέγχουν καταστάσεις καθώς καθοδηγούν τους ορειβάτες τους στην κορυφή του βουνού Έβερεστ και επιστρέφουν στη βάση τους σε μια αποστολή διάρκειας 18 ημερών. Σκεφτείτε ταινίες όπως ήταν το Everest ή η ταινία Sherpa. Κάθε ομάδα βλέπει τις επιλογές της και διαλέγει μέσω ενός ομαδικού tablet. Καταστάσεις που συναντάς κατά την ανάβαση, όπως είναι το υψόμετρο και η αλλαγή του καιρού, προβάλλονται σε μια κεντρική οθόνη μαζί με τη συνολική θέση κάθε ομάδας μέσα στο παιχνίδι για να διατηρείται ο ανταγωνισμός στα ύψη σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Όλες αυτές οι σοβαρές αποφάσεις διακόπτονται με ανάλαφρες σωματικές ασκήσεις όπως είναι η ετοιμασία του sleeping bag, να βάζεις τη ζώνη αναρρίχησης με τα μάτια κλειστά και να στήνεις μια σκηνή!
Η σημασία της εμπειρικής μάθησης ως εργαλείο για να φέρεις την ατομική αλλαγή και την αλλαγή του οργανισμού δε θα έπρεπε να υποτιμάται. Σε ένα συνηθισμένο εργασιακό περιβάλλον οι υπάλληλοι συχνά κατευθύνονται από το φόβο της αποτυχίας. Έρευνες έχουν δείξει ότι με την εμπειρική μάθηση εκτός χώρου εργασίας, οι συμμετέχοντες βιώνουν τη μάθηση σε λιγότερο χρόνο μέσω της χρήσης καθηλωτικών θεμάτων, χειροπιαστού περιεχομένου, διασκέδασης και άλλους σχετικούς συνδέσμους με το περιβάλλον της επιχείρησης τους.
Μετά την εμπειρία, οι συμμετέχοντες χρησιμοποιούν στοχαστική παρατήρηση για να αναγνωρίσουν τι συνέβη κατά τη διάρκεια της άσκησης, τι αποφάσεις πήραν και τις συνέπειες αυτών των αποφάσεων. Συγκρίνοντας με καταστάσεις από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων οι συμμετέχοντες μπορούν να κάνουν μόνιμες, αποτελεσματικές αλλαγές στην συμπεριφορά κατανοώντας απόλυτα τις συνέπειες των επιλογών τους και αποδεχόμενοι την ευθύνη για αυτά.
FreshBiz Game
Η διασπαστική καινοτομία ήταν επίσης το επίκεντρο στο σεμινάριο FreshBiz στο HR Learning Theatre με την προσοχή να δίνεται 3 φορές στις διαθέσιμες τοποθεσίες! Ο David Simpson από την Team Building Asia καθοδήγησε τους συμμετέχοντες στο FreshBiz, ένα διασκεδαστικό σεμινάριο βασισμένο στο παιχνίδι για να ενισχύσει την ομαδική δουλειά και τη δημιουργικότητα σε λιγότερο από 90 λεπτά. Μέχρι και σήμερα, το FreshBiz έχει επηρεάσει τις ζωές περισσότερων από 35,000 άτομα σε 20 χώρες. Και το ίδιο έγινε και στο HR Summit. Οι συμμετέχοντες επιβεβαίωσαν τις γνώσεις που απέκτησαν σχετικά με τη δύναμη της συνεργασίας, τη δημιουργικότητα και την προληπτική ανεξάρτητη σκέψη που δέχτηκαν από το παιχνίδι. Το FreshBiz είναι η δημιουργία των Ronen Gafni και Simcha Gluck και διατίθεται σε όλο τον κόσμο μέσω του δικτύου της Catalyst Global.
Go Team
Σε μια παραλλαγή της Διασπαστικής Καινοτομίας, η Team Building Asia σχεδίασε έναν προάγγελο "Κυνηγιού Θησαυρού" για να ενθαρρύνει ακόμη περισσότερη δέσμευση στο HR Summit. Με ένα iPad στο οποίο ήταν εγκατεστημένη η δημοφιλής εφαρμογή Go Team οι συμμετέχοντες ξεναγούνται τριγύρω. Με το που φτάνουν σε ένα περίπτερο της έκθεσης, προκαλούνται να αλληλεπιδράσουν και να απαντήσουν 3-4 προκαθορισμένες ερωτήσεις, συγκεκριμένες για την παροχή υπηρεσιών της εταιρείας. Όλοι συμφώνησαν ότι ήταν ένας αστείος και μοναδικός τρόπος να εξερευνήσουν το HR Summit στο Χονγκ Κονγκ.