Το να μάθετε να σχεδιάζετε και να οργανώνετε το πώς χωρίζεται ο χρόνος μεταξύ των απαιτούμενων δραστηριοτήτων επιτρέπει τους ανθρώπους να δουλέψουν πιο έξυπνα και να πετύχουν περισσότερα σε λιγότερο χρόνο. Έρευνες επιβεβαιώνουν ότι το στρες προκαλείται στα άτομα και στις ομάδες λόγω έλλειψης ικανής διαχείρισης του χρόνου. Η επικέντρωση στα αποτελέσματα και όχι μόνο στη δραστηριότητα είναι το βασικό για την καλή διαχείριση χρόνου. Πολλοί άνθρωποι είναι πολυάσχολοι, αλλά στην πραγματικότητα πετυχαίνουν λιγότερα με αποτέλεσμα να χάνουν τις προθεσμίες, να αυξάνουν το στρες και γενικά να έχουν χαμηλότερο επίπεδο στη δουλειά.
Το να αξιοποιείς το χρόνο για να προγραμματίσεις το χρόνο σου είτε μόνος σου είτε ως ομάδα μπορεί να φαίνεται ότι σου παίρνει αρκετό χρόνο αλλά τελικά θα εξοικονομήσεις χρόνο μακροπρόθεσμα και θα είσαι σίγουρος ότι θα έχεις τα σωστά αποτελέσματα. Κάθε άτομο και οι ομάδες που έχουν δομημένη διαχείριση χρόνου θεωρούνται περισσότερο επαγγελματίες από εκείνους που δεν το έχουν αυτό.
Δείτε αυτή τη συλλογή με αντίστοιχα δημοφιλή προγράμματα.
Δεν μπορείτε να αποφασίσετε; Ψάχνετε κάτι διαφορετικό;