Η οικοδόμηση σχέσεων είναι το κλειδί για την αφοσίωση των πελατών. Η ψηφιακή τεχνολογία επιτρέπει την άμεση αλληλεπίδραση με τους πελάτες επιτρέποντας στους οργανισμούς να βελτιστοποιούν τη διαχείριση του κύκλου ζωής των πελατών με βάση την ανάλυση των αναγκών των πελατών Οι επιχειρήσεις τώρα μπορούν εύκολα να ζητήσουν από τους πελάτες να τους πουν τι σκέφτονται, τι θέλουν και τι χρειάζονται, να κάνουν μια ποσοτική έρευνα. Από την άλλη πλευρά, οι ποιοτικές τεχνικές απαιτούν προσεκτική ερμηνεία των δεδομένων. Το επιτυχημένο μάρκετινγκ σχέσεων με τους πελάτες είναι μια περίπλοκη πράξη που απαιτεί μια μακροπρόθεσμη ευέλικτη προσέγγιση για την κατανόηση των σημερινών και των μελλοντικών αναγκών του πελάτη.
Η μετατροπή των επαφών σε πελάτες μπορεί να γίνει μέσω τακτικής και κατάλληλης επικοινωνίας. Η ψηφιοποίηση έδωσε τη δυνατότητα σε μια πλατφόρμα να ακούει συνεχώς τα σχόλια των πελατών. Έχει δώσει επίσης την εξουσία στον αγοραστή καθώς οι αποφάσεις βασίζονται πλέον στα γεγονότα. Αυτό σημαίνει ότι περισσότερο από ποτέ είναι επιτακτική ανάγκη να είστε αυθεντικοί με τους πελάτες παρέχοντας αποτελεσματικές και πραγματικές λύσεις στους πελάτες αντί για ψευδείς υποσχέσεις. Ακριβώς όπως σε κάθε σχέση είναι σημαντικό να διατηρείτε τη συχνή επαφή. Αυτό συμπεριλαμβάνει τον συνδυασμό πληροφοριών στην ψηφιακή σας επικοινωνία, τι κάνετε για τους πελάτες, καθώς και να μοιράζεστε ενδιαφέροντα άρθρα. Θυμηθείτε επίσης, να στέλνετε εξατομικευμένες χειρόγραφες σημειώσεις και να συνεχίσετε τις επιχειρηματικές κλήσεις. Είναι επίσης σημαντικό να κάνετε τους πελάτες να αισθάνονται ότι τους εκτιμάτε υποστηρίζοντας και ανταμείβοντας τους για την αφοσίωση τους.
Η Catalyst έχει μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων ανάπτυξης ομαδικού πνεύματος που επικεντρώνονται στη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων.
Δείτε αυτή τη συλλογή με αντίστοιχα δημοφιλή προγράμματα.
Δεν μπορείτε να αποφασίσετε; Ψάχνετε κάτι διαφορετικό;