Η Co-op εστιάζει σε κουλτούρα, όραμα & αξίες

Δημοσιεύθηκε στις 9 Αυγ 2014

Ο σχεδιασμός

Ο σχεδιασμός της περιοδείας ήταν ένα πρόγραμμα μιας ημέρας, με την πρωινή ατζέντα να εστιάζεται σε σημαντικά εταιρικά μηνύματα και το απογευματινό πρόγραμμα να περιλαμβάνει μια εκδήλωση ανάπτυξης ομαδικού πνεύματος η οποία τόνιζε την δικτύωση, την αποτελεσματική επικοινωνία, την ανταλλαγή πληροφοριών, την συμβολή και την συνεργατική εργασία προς έναν κοινό στόχο. Η εκδήλωση ανάπτυξης ομαδικής συνεργασίας η οποία επιλέχθηκε είναι το Big Picture, και λαμβάνοντας υπόψη την ειδική ενημέρωση του πελάτη, οι καλλιτέχνες μας δημιούργησαν έξι ειδικές εικόνες με ακρίβεια και δημιουργικότητα, στο στυλ διαφόρων καλλιτεχνών, ενώ χρησιμοποιούσαν θέματα για να απεικονίσουν τα βασικά μηνύματα, τις εικόνες και το εμπορικό σήμα του πελάτη. Κατά τη διάρκεια της περιόδου από το Μάρτιο έως τον Σεπτέμβριο περίπου 8000 άτομα παρακολούθησαν αυτό το ημερήσιο πρόγραμμα το οποίο διοργανώνεται 4 ημέρες την εβδομάδα με 80-100 συμμετέχοντες σε κάθε εκδήλωση.

Ε&Α

(Όλες οι ερωτήσεις απαντώνται από την Co-op)

Ε: Η αρχική ενημέρωση - ποιες ήταν οι απαιτήσεις και οι στόχοι σας;

Α: Ο σκοπός της εκδήλωσης ήταν να ξεκινήσει ένα νέο συνεταιριστικό εμπορικό σήμα και να βοηθήσει 8000 συναδέλφους να κατανοήσουν το ρόλο που παίζει ο καθένας τους στο να γίνει το νέο αυτό εμπορικό σήμα πραγματικότητα Η εκδήλωση σχεδιάστηκε για να είναι ιδιαίτερα βιωματική και σχεδιάστηκε για να γίνει ότι χρειάζεται προκειμένου να δραστηριοποιηθούν μέσω της συνεργασίας, της συνέργειας και της δικτύωσης για να εμπεδώσουν τα βασικά μηνύματα. Αυτή η δραστηριότητα σχεδιάστηκε με επιτυχία ώστε να ταιριάζει με το μεγαλύτερο κομμάτι των συμμετεχόντων.

Ε: Για ποιον ήταν η εκδήλωση;

Α: Για όλους τους 8000 συναδέλφους από όλα τα τμήματα της επιχείρησης και για περιοχές που βρίσκονται τα παραρτήματα, από την ανώτερη ομάδα έως τα κατώτερα κλιμάκια.

Ε: Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας έκαναν να επιλέξετε το πρόγραμμα «The Big Picture»;

Α: Η ομαδική εργασία, η δικτύωση και ο οραματισμός των βασικών μηνυμάτων της ημέρας. Η δραστηριότητα συνδύασε όλες τις απαιτήσεις μας και προσαρμόστηκε στο θέμα των δραστηριοτήτων.

Έπρεπε να διασφαλίσουμε ότι ο εξοπλισμός για την εκδήλωση ήταν είτε οργανικός είτε μακράς διανομής είτε και τα δύο! Αυτό σήμαινε τη χρήση βιοδιασπώμενων χρωμάτων και δοχείων, μπλουζάκια από οργανικό βαμβάκι για κάθε εκπρόσωπο που θα φοράει κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, επαναχρησιμοποιήσιμα καλύμματα τραπεζιών, βαφή συσκευασμένη σε ανακυκλώσιμα μπουκάλια και ανακυκλώσιμες σακούλες και ρούχα.

Ε: Πώς αντέδρασαν οι αντιπρόσωποι σε αυτή την εκδήλωση- την είδαν με καλό μάτι;

Α: Ναι, ακόμη και οι πιο επιφυλακτικοί! Μερικοί είχαν αμφιβολίες στην αρχή στη σκέψη μιας δραστηριότητας την οποία αντιλαμβάνονταν ως ζωγραφική με αριθμούς, αλλά μόλις συνειδητοποίησαν καλύτερα την δραστηριότητα, οι εκπρόσωποι θεώρησαν ότι πραγματικά έδωσε ζωντάνια στην εκδήλωση και μάλιστα άφησαν και πολλά θετικά σχόλια.

Ε: Πως βαθμολογείτε την «Επιστροφή στην Επένδυση»; Ποιο ήταν το αποτέλεσμα της ημέρας και τι επιπτώσεις είχε και στις εβδομάδες που ακολούθησαν;

Α: Το αποτέλεσμα της ημέρας ήταν πραγματικά θετικό με εξαίρετα σχόλια είτε προφορικά είτε γραπτά. Είναι λίγο δύσκολο αυτή την στιγμή ακόμα να προσδιορίσουμε το αν ήταν μια "σίγουρη επένδυση" αυτή η εκδήλωση, καθώς ακόμα το αποτέλεσμα εξελίσσεται, ωστόσο μπορούμε να πούμε ότι η εκδήλωση άξιζε την επένδυση που κάναμε.

Όλες οι Μελέτες Περιπτώσεων